Электрондық чек — бұл сатып алу кезінде берілетін дәстүрлі қағаз фискалдық чектің цифрлық нұсқасы. Қазақстан Республикасында (ҚР) электрондық чектер бизнесті цифрландырудың және фискалдық жүйелерінің бір бөлігі ретінде белсенді енгізілуде. Олар сатып алуды растауды, салық деректерін тіркеуді және заңды талаптарын орындауды қоса алғанда, кәдімгі чектер сияқты функцияларды орындайды. Алайда олардың артықшылығы ақпаратты сақтау мен жіберудiң қолайлылығында.
Электрондық чектер сатып алушыларға көптеген қолайлы жағдайлар жасайды. Оларды тауар немесе қызмет ақысын төлегеннен кейін бірден e-mail, мессенджерлер немесе басқа цифрлық арналар арқылы алуға болады. Бұл оңай жоғалуы немесе зақымдануы мүмкін қағаз чектерді сақтаудың қажеті жоқ екенін білдіреді. Электрондық чектер сандық форматта сақталынады және қажет болған жағдайда жүктеп алу және басып шығару үшін әрқашан қол жетімді.
Онлайн-кассаны пайдалана отырып әрбір сатып алу кезінде сатушы фискалдық чекті сатып алушыға беруге міндетті. Бұл чек SMS, мессенджерлер, электрондық пошта арқылы немесе терминал экранында QR-код түрінде жіберілуі мүмкін. Клиент оны өзінің құрылғысында немесе одан әрі пайдалану үшін арнайы қолданбада сақтай алады.
Қазақстандағы көптеген компаниялар электрондық чектерді пайдалануға көшті, бұл процестерді жеңілдетіп қана қоймай, клиенттермен өзара іс-қимылды жақсартуға да ықпал етеді. Шағын бизнес үшін бұл ерекше маңызды, себебі ол фискалдық есепті оңтайландыруға және қағаз құжаттарын басып шығару мен сақтаудың қажетсіз шығындарын болдырмауға мүмкіндік береді.
Тегін Amian қолданбасын орнатыңыз! Ол сізге электрондық форматта фискалдық чектерді қосуға және сақтауға мүмкіндік беріп қана қоймай, сатып алуларыңыз үшін бонустар алуға және біздің серіктестерімізден бағалы сыйлықтар ұтыс ойындарына қатысуға мүмкіндік береді.
Қосымшаны жүктеу
Қосымшаны жүктеу үшін камераны QR-ға бағыттаңыз