Жыл сайын Қазақстан Республикасындағы (ҚР) бизнес барынша ашық болып жатыр. Мұны қамтамасыз ететін негізгі құралдарының бірі ФДО — фискалдық деректер операторы болып табылады. Егер сіз кәсіпкер, сатып алушы болсаңыз немесе салық заңнамасына қызығушылық танытсаңыз, ФДО дегеніміз не екенін, оның қалай жұмыс істейтінін және қандай артықшылықтар беретінін түсіну маңызды.
Фискалдық деректер операторы (ФДО) — бұл қаржылық операциялардың ашықтығы мен бақылауын қамтамасыз етіп, фискалдық деректерді өңдейтін, сақтайтын және салық қызметіне жіберетін ұйым. Сіз сатып алған сайын транзакция туралы ақпараты кассалық аппараттың фискалдық жинақтауышында тіркеледі және ФДО-ға жіберіледі. Бұл деректер одан кейін Мемлекеттік кірістер комитетіне (МКК) жіберіледі, онда олар талданады және сақталады.
Көбі ФДО бизнеске ғана қатысты деп ойлайды, бірақ ол солай емес. ФДО сатып алушылар үшін де маңызды рөл атқарады:
Фискалдық чекте тексеру үшін сканерлеуге болатын арнайы QR-код бар. Егер чектің деректері жүйеде болса, онда ол ФДО-ға жіберілген. Егер чек тіркелмеген болса, сатушыға шағымдануға құқыңыз бар.
Фискалдық чектердің заңды күші бар. Олар тауарды қайтару немесе айырбастау үшін, сондай-ақ даулы жағдайларды шешу үшін қажет. Алайда қағаз чектері жиі жоғалады, солып қалады немесе зақымданады.
Жоғалған немесе бүлінген чектер туралы алаңдамау үшін Amian қолданбасын пайдаланыңыз.
Amian:
Қосымшаны жүктеу
Қосымшаны жүктеу үшін камераны QR-ға бағыттаңыз